Nog vragen? Geen probleem! Onze FAQ-pagina staat boordevol antwoorden op de meestgestelde vragen over Fourage.nl. Zo ben je altijd op de hoogte van de beste tips en tricks om het meeste uit jouw paarden te halen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op met ons. Wij helpen je graag verder!
Fourage
Er zitten statiegeld pallets onder de balen, moet ik deze betalen?
Ja, u betaald altijd de pallets die onder de balen zitten wanneer hier statiegeld op zit. Bij een volgende levering kunt u deze pallets weer inwisselen en wordt het bedrag verrekend op de factuur.
Hoe bestel ik producten?
Hoe moet ik betalen?
Ik heb lege pallets, hoe kan ik deze inleveren?
Bij de eerst volgende levering is het mogelijk dat wij de lege pallets mee terug nemen. Heeft u andere pallets waar u vanaf wilt? Deze willen wij ook graag voor u mee nemen.
Is afhalen goedkoper?
Afhalen is inderdaad goedkoper dan thuis afleveren. Voor kleine en grote hoeveelheden kunt u bij ons terecht.
Vanaf welke hoeveelheid is levering mogelijk?
De levering is afhankelijk van het product en de afstand. Kleinere en grote leveringen hooi, stro, vlas en diversen kunnen wij bezorgen in de omgeving van de Noordoostpolder. Dit in een straal van ca. 30-40 kilometer rondom Emmeloord. U kunt wel altijd een aanvraag doen via onze contact pagina. Wij denken graag met u mee.
Vanaf welke hoeveelheid kan ik afhalen?
Wanneer kan ik producten kopen?
Producten kopen bij fourage.nl is mogelijk op zaterdag, heeft u graag een ander moment? Neem contact met ons op, dan kijken we samen naar een ander moment voor het afhalen of bezorgen van de producten.
Wie levert de producten?
Wij leveren zelf de producten, daarnaast schakelen wij externe transporteurs in als we lange afstanden moeten rijden. In de omgeving van de Noordoostpolder vind de levering plaats met een aanhanger of platte wagen. Check onze locatie!
Garantie
Ik ben ontevreden over het geleverde product. Wat nu?
Fourage.nl doet altijd haar uiterste best om de beloofde productkwaliteit waar te maken. Bent u onverhoopt ontevreden over het geleverde product? Neem dan zo snel mogelijk contact op met één van onze fourage specialisten. Wij zullen je vragen foto’s en/of product analyses toe te sturen of we komen bij je langs om het probleem vast te stellen. Uiteraard zorgen we samen voor een gepaste oplossing.